post

Ting at holde øje med, når de sælger dit produkt i kataloger.
Uddeling gården.
Mange kataloger vil bede om et væld af rabatter og indrømmelser, før de selv afgiver en ordre. Du giver dem et sæt pris for dit produkt. Men de insisterer pÃ¥ en lavere pris. De forventer du at betale fragt. De ønsker en “reklame godtgørelse.” De beder om en mængderabat, en butik godtgørelse og fotografering gebyr. Anmodninger om indrømmelser blive ved og ved. Men pas pÃ¥ dette spil. Hvis et katalog kan virkelig lide dit produkt, vil de normalt samle den op uden at kræve et væld af koncessioner.
At blive stukket af fejl.
Anmeld et katalog regler og shipping krav nøje. Fejlmærkning din master kartoner, shipping sent eller undladt at følge nogen af deres kreditors krav kan koste dig. Sanktioner håndhæves typisk gennem fradrag af fakturabeløb. Få fradrag her, et par der, og du kan kysse din profit farvel.
Bagud med ordrer.
Det eneste værste end at have et produkt, ingen ønsker at købe, er at have sÃ¥ mange mennesker vil du ikke kan holde trit med syndfloden af ordrer. Hvis du aldrig har haft søvnløshed, er dette scenario garanteret til at forÃ¥rsage det. NÃ¥r du tænker om din produktion behov, synes som optimistisk som muligt. Sørg for at du kan hÃ¥ndtere produktionen, hvis katalogerne er succes med din vare. Og altid har backup leverandører linet op–tilfældes skyld.
Produkter, der boomerang.
Afkast fra kataloger er en uundgåelig del af ligningen, når at finde ud af din fortjeneste. Hvis du har en god, velbygget produkt, der leverer sine løfter, har du meget lidt at bekymre sig om. Men høje afkast er ofte den første advarsel tegn på at der er problemer med dit produkt. Det knækker let når leveret, kunder tror det er overpris, eller monteringsvejledning er forvirrende. Et vilkårligt antal spørgsmål kan være rød-markeret af høje afkast.
Placere dine æg i én kurv.
Mange kataloger bede om en “eksklusiv”. Denne aftale sikrer, at kataloget vil være den eneste transporterer dit produkt til længden af eksklusivt. Generelt er dette ikke et godt tilbud til din virksomhed. Naturligvis lÃ¥ser en eksklusiv med ét firma dig ud af resten af markedet. Hvis du giver en eksklusiv, holde det sÃ¥ kort som muligt. Seks mÃ¥neder er masser af tid til en eksklusiv.
Gøre forretninger med deadbeats.
Lad os se det i øjnene, er den væsentligste årsag du gør forretninger med et katalog så de vil betale dig for dit produkt. Hvor frustrerende det er så når de ikke lever op til deres afslutning af handlen. Og det sker. Som alle virksomheder, der er strapped for kontanter, når en butik oplever magre tider, de vil forsinke betaling til deres kreditorer. Så holde nøje øje med hvor en faktura skal betales, og lad dem glide for langt forbi. Nogen fakturere mere end en måned forfaldne kan indikere problemer. Din bedste udvej er at holde op leverancer til kataloget, indtil du får udbetalt. Du kan endda bede om betaling op foran på nye ordrer.
—–

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.