Copyright 2006 Kelly Robbins

Bekymre sig om dine kunder og dit produkt eller service viser gennem i hundrede subtile måder at dine kunder; Uanset om du er i sundhedsindustrien eller ej.

I min erfaring, har jeg fundet, at folk, der arbejder i sundhedssektoren, eller starte en virksomhed i sundhedsindustrien gør det, fordi de virkelig, virkelig bekymrer sig om at hjælpe folk. Jeg har også fundet, at de fleste mennesker i sundhedsindustrien – ligegyldigt hvis de er kiropraktorer eller trænere eller tekstforfattere – er meget passioneret omkring det, de gør. De virkelig bekymrer sig om at gøre nogens liv bedre.

Og fordi de ved kernen i deres væsen, at de kan hjælpe dig eller nogen du kender leve et bedre, eventuelt smerte-fri, sundere liv de fortælle alle de kender det. De gør et godt stykke arbejde, taler om det og ofte give forhandlingerne i Fællesskabet og med deres klienter.

Mit spørgsmål til dig er… gør denne passion, denne oprigtighed, dette engageret Vis gennem i alle dine marketingmaterialer også? Det skinne igennem på dit websted og dine brochurer? I uddelingskopier og flyers du lægger rundt i byen? Når man taler med folk din oprigtighed og lidenskab er vist ikke kun, hvad du siger, men i dit kropssprog, tonen i stemmen, funkle i øjet… og folk kommentere denne energi. Kommunikere, i skriftlige materialer ikke er så nemt fordi folk kan se alle disse subtile endnu kraftfulde ting.

Her er et par ting du kan gøre i dit skriftlige materiale at vise du er omsorgsfuld:

** Ved, hvad der holder din udsigt om natten og være sikker på din salg brev eller webstedet taler om disse bekymringer i en venlig og personlig måde. Det kan være en smerte i deres ben, ikke er i stand til ski med deres familie eller ikke at have energi til at gøre det gennem dagen.

** Kende deres smerter og frygt. Når du er virkelig bekymret over din udsigter velfærd vil det skinne igennem i din skriftligt.

** Skriv som du taler. Være samtale og skrive til en fjerde klasse niveau. Ingen store ord eller ord, du nødt til at forklare deres betydning.

** Billede en af dine kunder (eller en god ven, som gennemlever en smerte) og tale med dem. Skrive hvordan man taler, hvordan du ikke skrive. Skrive marketing materialer er forskellige og det er ok at bryde reglerne. Du ikke at få disse publicerede i akademiske tidsskrifter eller skrive din afhandling.

** Give eksempler på mennesker du har hjulpet og hvordan det har påvirket dem på en positiv måde.

** Vær dig selv og lad din personlighed skinne igennem.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *